Allt och lite till, gärna på en gång

Om jag ska beskriva gårdagskvällen med några få ord får det bli... Härliga fest-pöjkar, mys med John, Impala-åkning, Mimikry-spelning, stoj och skratt. En härlig kväll helt enkelt. Jag funderade på det och det måste vara ca 8 år sedan som jag åkte runt i en amerikanare och festade sist. Heelt underbart. Men jag höll alkoholintaget på en låg nivå och hade lika roligt som vanligt för det. Ett annat plus är att jag var pigg idag! ...det kan jag däremot inte säga om John. Han höll också alkoholnivån låg i blodomloppet men var detsto segare idag.

Nu har jag förstått att jag inte är den roligaste att ha att göra med när de jag umgås med är sega och bakfulla och helst av allt bara vill ta det l u g n t, medan jag vill göra allt på en gång och gärna lite till, med hög musik och mycket studs till. Ibland är man inte riktigt synkad med sin omgivning ; ).

Trots det har vi, eller jag ska tala för mig själv så, jag haft en härlig dag! Nu är John på firmafest så jag sitter här i Falköping och myser för mig själv. Nyduschad och med några tärnade nektariner samt en stor kanna citronvatten, ska jag snart sätta mig för att titta på pirates of the caribean 4.

Jag vill nämna att I löööve the space in this house! Och känslan. trivs som fisken i vattnet och jag ska verkligen lägga manken till för att hitta ett bättre boende i Göteborg nu. Helst lite billigare också, men om inte det går så åt minstonne lite mer eget, eller större.

Näe, nu blir det pirates!



Kommentarer
Postat av: kärlek och trots

Ååå vilken toppenhelg du verkar haft! Skönt att inte alltid vara kanonfull speciellt dagen efter ;)Jag går ut ca 3 gr/år nu för tiden så då håller jag alkoholintaget skyhögt haha man får passa på =)



Shoppaholic på rehab, visst tusan är det svår som f-n att inte köpa allt snyggt man ser BU =/ Vi får väl skärpa oss med maten och skippa Alevo och Nutrilett så vi blir pigga och kan lära oss en massa.



Ha en underbar söndag!

2011-10-02 @ 09:29:18
URL: http://lillavild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0