Man tar vad man har och gör det man gör

Min jul-kartong befinner sig på en vind i ett hus där jag inte längre bor,
så det blir inte så mycket julpyntande här hemma i år.

Lite jul har jag lyckats få ihop i alla fall!

Eftersom jag ska iväg i helgen lagade jag middag på lite smått och gott
jag hade i kylen, som annars hade blivit gammalt. Gott!


Så har jag blivit Hisingsbo, med ett eget kök!

Det blev precis en spontanklippning av framförallt luggen, tyckte den var lite lång.
Återstår att se vad hur jag kommer trivas i det, bra förhoppningsvis. : )


Kommentarer
Postat av: Susann

Snygg du är! (: Har velat klippa luggen så där snett men jag undrar om det heter något speciellt? Snelugg bara? x)

2011-12-01 @ 18:44:30
Postat av: Isabell

Susann: Jag vet faktiskt inte om det heter något, jag improviserade bara lite eftersom jag avr trött på att ha luggen i ögonen :P Men snelugg tolkar de nog bara som lång sned lugg.. kanske? Det bästa är nog att ta med ett fotografi när du ska klippa dig : ) Lycka till!

2011-12-02 @ 07:16:02
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/
Postat av: Susann

Ja, ett foto kanske är bäst att ta med. Snyggt var det i alla fall! ^^

2011-12-03 @ 16:38:21
URL: http://emiliegrey.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0