Helgen som var...

...var bra.
Vi började lördagen med Amerikansk brunch. Anmärkningsvärt trevlig personal och goood foood. Det kan jag rekomendera om man någon gång vill designa sin egna hamburgare till en sen frukost, och kombinera frukt, sötsaker, pannkakor, bacon, grädde, jordnötssmör, kyckling, donuts... etc. Vart? Hotel Liseberg Heden.
Sen åkte vi upp till heaven 23 för att kolla in delar av Göteborg ovanfrån. Så här såg Liseberg ut just då, inte så grymt lockande när det är stängt. Men snart kommer Jul på Liseberg igång och jag ser fram emot ett besök här framöver.
Ett besök på världskulturmuseet. Man gör vad man kan för att roa sig med inga pengar alls :P
Det fanns en del att leka med. I Beroende på hyr mycket fantasi man har så klart ;)
På kvällen begav vi oss till Ida och Krille för en tänkt spelkväll. Det slutade med en spårvagnstur mot avenyn, med slutmålet Rockbaren. Sängen såg vi inte förrän låååångt senare än vad det var tänkt. Men trevligt var det! Jag verkar ju alltid ha de gött med de här människorna :D
Söndagen kan jag beskriva med orden säng, sova sova säng.... (bakfylla och trötthet) smörgås, lite playkanal-tittande... tills vi på sena eftermiddagen drog oss loss från sängen, som tycktes vara magnetisk, åkte till Lerum för att fira mammas fördelsedag <3 Mysigt värre!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha, härlig bild på oss i spårvagnen :D

2011-11-08 @ 06:06:02
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Isabell

Ellerhur! :D <3

2011-11-08 @ 07:44:31
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Den där brunchen lät inte helt fel

2011-11-12 @ 21:01:14
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0