Fördyld ogg jibbi!! Jad had edd dy mobid!

Rubriköversättning: "Förkyld och jippi!! Jag har en ny mobil!" 

Förkyyyyld!!!
Värst är det på morgonen och förmiddagen. typ kl 04-11 någonting.... men det lär ju gå över. Jag tänker att det troligtvis bryter ut ordentligt innan det försvinner. Eller.. kan egentligen hoppas att det bara "dunstar" bort.. eller *poffar* bort. Ja.


Nu har jag haft en ny mobil sedan i måndags, and I love it! Den har allt jag önskade. Enkel och lätt att komma åt det viktiga (ringa, sms:a, alarm...... tålig, inte för liten, inte för stor... och Den FUNGERAR!), och mer där till, utan att krångla till något. Den har både knappsats och touch- percis som jag ville, efersom jag är lite emot touch så tänkte jag vänja in mig lite försiktigt :P

Min första egenstickade benvärmare. Bra försök, ska göra några ändringar och förbättra nästa par! Roligt att kunna börja göra sådana enkla saker som mössor och benvärmare fritt utan mönster. Om det blir bra... njaea... men jag lär mig!!!

Efter jobbet idag köpte jag med mig en dubbel-dajm som Gabe och jag delade på efter maten. Mmmmm, gott!





Kommentarer
Postat av: Uzbekistan travel guide

He was to say "what a load of crap!" just for the sake of irony, but I'll refrain

2013-03-15 @ 06:49:38
URL: http://travel-in-uzbekistan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0