Såhär här det!

Det senaste tiden har varit... kaosartad med vilda stormar hit och dit kan man säga, i milda ordalag. Hm, behöver inte gå in på det, men nu börjar det ordna upp sig tror jag visst! : )


Ego! I know. ...men jag är så glad att jag kommer i min fina sommardress. Nu gäller det att få lite mer färg på benen så ska de nog se bättre ut : )

I måndags var jag på tangentbords och svenska-test för utbildningen till vårdadministratör. Så nästa vecka hoppas jag på ett besked om en intervju för bedömning om jag får gå utbildningen till hösten eller ej. Jag håller alla tummar och tår jag har, att det ska gå vägen!
----------
I eftermiddag har Therese varit här och fikat med mig. <3 Sen har jag hunnit trumma lite, tänkte nämligen bli världens bästa batterist! =P Nä men skämt och sido, Gabes storebror har ett trumset i källaren här, och det är GRYMT ROLIGT att spela, vill bara lära mig mer, mer och mer!!!

Efter spelandet har jag lyssnat på Turbonegro och Hardcore superstar medan jag lagt upp bilder på facebook. De bilderna skulle legat uppe i november 2010, tror folk gav upp hoppet om att de någonsin skulle komma upp. Men bättre sent än aldrig.... i vissa fall. Kanske. Nu ligger de uppe för allmän beskådan i vilket fall!
----------
Oj oj oj vad mycket klockan hunnit bli. Borde redan ligga i sängen, tandbortad, tvättad och klar. Så är det när man går upp 04:30 på morgonen. Ibland är det pissigt, men bara ibland, och då speciellt när man absolut inte vill/kan gå och lägga sig i tid pg a anledningar som pigghet, saker att göra, eller bara tidsglömska.

Sköt om dig!



Kommentarer
Postat av: Liselotte

Skitsnygg dress!

2011-05-19 @ 07:13:32
URL: http://www.lompansplace.blogspot.com
Postat av: Isabell

Tack! Du var med när jag köpte den förra året, men tror inte du såg den på då : )

2011-05-19 @ 12:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0