Jag ska inte säga för mycket....

....för jag vet att sånt här går i perioder. Men jag har börjat träna lite hemma varje dag, riktigt roligt. Och nu hoppas jag på att få ta över ett guldkort på life. Om inte så kommer jag troligtvis köpa ett i alla fall. Men fördelen med att ta över kortet jag skrev om är att det är billigare, och inte har någon bindningstid kvar. Vi får se helt enklet. Någonting måste jag ju fylla min tid med nu när jag blir arbetslös, arbetssökande, ledig, fri.... fattig. Kalla det vad du vill.

Idag har jag hunnit med:


*kaffe hos Therese. (Najs, som alltid!)
*Lagat chili con carne (ap-gott!)
*Lyssnat på bra musik (så som kent, kite, Misfits och Roky Erickson)
*Hemma-träning (Börjar se framsteg)
*Lite trummande i källaren.... (måste ha vidare vägledning!)

Nu är det nedvarvning och sömn som gäller. (så småning om)





Kommentarer
Postat av: Gabe

God natt Isa. Imorgon är det en ny dag som gäller!

2011-05-19 @ 20:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0