Pearls and ugly betty

Först förkylning, sedan kräkan, vilken dröm! De senaste åren har jag faktiskt varit sjuk mer än lovligt ofta. Så tråkigt! Men det kanske blir så när man har mycket runtomkring sig. Idag har jag haft ett "ugly betty" maraton kan man säga. Lätt-tittat. Var gång jag rest mig upp har det huggit i magen, så jag sitter/ligger gärna. BLÄ.

I helgen gjorde jag tyngder till duken som jag ska ha på bordet ute på balkongen. Det blåser ofta här omkring så det är väl behövligt. Kanskwe inte min favoritfärg, men det går bra tillsammans med duken, och de var de tyngsta pärlorna jag hade!


Lite mörkare... lite bättre? Nä, ja vet inte. Tror ja gillade den bättre innan jag kladdade mer.

Tidigare idag hade vi stora lätta snöflingor utanför fönstret. Fint! Men just nu välkomnar jag faktiskt solen som letar sig igenom molnen. Tänk, klockan är 17:30 och solen är fortfarande framme. Rätt skönt måste jag erkänna. Men vid 19 ska det vara mörkt tycker jag nog!! ; )

Kommentarer
Postat av: Lynn

Fina duktyngder! :D Ugly Betty och sådana serier passar bra när man ändå behöver ligga i horisontellt läge... Krya på dig!!! Kram!

2011-03-10 @ 22:25:47
URL: http://lynnsblogg.blogspot.com
Postat av: Ida

Jaaa, det borde vi definitivt göra :)

2011-03-13 @ 14:55:29
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Gabe

Dags att få upp tavlan!

2011-03-16 @ 20:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0