Det är såhär man ska hadet...

...i alla fall då och då om inte oftare ; )

Igår kväll drog jag, Carola, Robin och Maria ut och fiskade lite. Det var sent så vi förstod nästan att det inte skulle nappa. Det var mer för sakens skull kan man säga.

Grymt härligt. Nästan magiskt.





Idag har vi ungdomar flängt runt i Carolas bil större delen av dagen. Det blev div. småsaker inhandlade men mest bilåkande. Det känns inte så farligt långt och tråkigt att åka när man har gött sällskap av Syrran och Robin : )

Ikväll?
jag ska nog ta de lugnt med en stickning och film kan jag tänka, efter att vi intagit en god middag som består av älg och potatisgratäng till största delen. (Salladen är dock obligatorisk för min del!) Mmmmm mums!

Kommentarer
Postat av: Gabe

Vackra bilder! :)

2011-06-28 @ 19:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0