I feel most at home when I am in motion...

Det händer så mycket hela tiden att jag faktiskt inte haft tid/orkat blogga på en tid. Men ska verkligen försöka bättra mig eftersom jag gillar att skriva i min blogg, och att se att ni faktiskt läser det jag skriver. Kul! Tack! : )

Vad har hänt det senaste? Massor. Bl a har jag fått magkatarr. Mycket välkommet och roligt må jag säga... Men i övrigt är det faktiskt mycket, mycket bra! Jag vet inte riktigt vart livet bär mig, de närmaste månaderna blir mycket spännande och vissa val och svar blir avgörande för min framtid. Så spännande! Jag skriver mer om detta när jag vet lite mer om vad som faktiskt kommer att ske.

Trivs fantastiskt bra i mitt rum och med läget där jag bor. Nära vänner, stan och annat bra. Träningen har legat på is ett tag men i morgon har jag tänkt att köra mitt första BP (Body pump) pass på kanske ett par månader... sen ska jag ta mej f*n hålla i det hela hösten, och våren, och flera år framöver. Är tanken. Jag älskar ju att träna!

Dagarna riktigt flyger iväg och jag fyller dem med en massa bra saker, folk och aktiviteter. Från och med i morgon ska jag dock få mer struktur på mina dagar. Tänkte börja med att tvätta, träna, fixa viktiga papper och... sen avsluta dagen på Liseberg med fina LM. :D

Helgen? Ja, det jag vet är att jag ska vara vakt åt min älskade gudson Loke. Världens finaste, goaste, roligaste katt!!! Ser faktistk fram emot att få umgås med honom under helgen och ta det lugnt, kanske rita, kolla filmer, skriva, skissa, fundera..... sen får vi la se vad som mer änder. Något träningspass måste jag få in också, så klart!

Hm, jag skulle kunna skriva hur mycket som helst eftersom det händer så himla mycket om dagarna. Men det orkar nog varken ni läsare eller jag läsa/skriva så jag avslutar detta blogginläg (utan att kanske egentligen ha sagt någonting intressant över huvud taget?!) lite fint här med samma citat som jag rubben består av... citatet fanns med på en utställning på Världskulturmuseet, som jag och Christos kollade in helt spontant sådär.

Håll i er, här kommer det: "Because I feel most at home when I am in motion" -Sweeney Says



Kommentarer
Postat av: Liselotte

Lider med dig, magkatarr är för jäkligt... Har det själv och det dyker upp ibland, särskilt när jag är stressad. Ta hand om dig och kram!

2011-07-29 @ 21:41:20
URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0