Hjortron och hallon.

Två av mina favoriter!


dessa clips-örhängen hittade jag på en loppis i Östersund. Nu har jag gjort om dem till riktiga örhängen så att jag kan bära mina fina hjortron utan att klämma sönder öronsnibbarna.

Det är mycket mer smärtsamt
att bära clips, än att en gång pierca sig, enligt min mening! : )


Sista kvällen i Östersund for Carola och jag ut i skogen för att plocka smultron.
Alldeles underbart.

Skogen, dofterna, känslan och littslut smaken.
Vi hade kunnat få ihop riktigt mycket men myggen åt på oss så pass att vi nöjde oss med några skedar var till glassen :P

Kommentarer
Postat av: Gabe

Vilka fina clip-örhängen!!

2011-07-10 @ 09:36:39
Postat av: Isabell

Tack Gabe! : )

2011-07-29 @ 09:31:10
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

ooh va gott det där ser ut! Jag börjar fasta igen nu på onsdag så jag får inte äta sånt längre.. idag och i morgon ska jag ju trappa ner med maten, får inte äta kött, bröd eller något sånt där gott.. och måste halvera mitt mat intag idag och i mrogon ska jag leva på fil och frukt och te -.-' jag är jätte sugen på en 200g hamburgare med extra ost! haha ..

2011-08-29 @ 17:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0