Musik är livet!

Klassfest. Med min seminariegrupp. Nyss hemkommen. Ja, det var riktigt trevligt! Jäkligt trött bara. Det bästa var nog Linneas och Mattias skivsamling. Oohi! Så mycket bra musik. Många skivor jag saknat,letat efter, glömt av, vill lyssna till... hade kunnat seta där i evigheter.

Dagens rytmik-lektion var härlig. och svår. Gitarrlektionen var bra! Vill lära mig NU! Tänk att en del av en kurs på universitetet består av att lära sig spela gitarr... Lärarna jag träffat hittills i kursten är helt fantastiska. Förebilder kan man lungt säga.

Nu har jag varvat ner efter festen och promenaden hemåt, lika bra att gå och lägga sig. Imorrn ska Gabe och jag ut på små äventyr! ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0