Mosad banan, mosad Isabell

Har mosat en banan för att få i mig nåt att äta. Är inte på bästa humör och kroppen värker. Liksom utanpå. Och inuti. Bättre har jag mått. Men ska försöka få i mig bananen så jag kan ta vagnen till jobbet sedan. Förhoppningsvis behöver jag inte arbeta så länge.

Jag funderar starkt på att hoppa min utbildning, men varje gång jag bestämt mig "på riktigt" så tänker jag på allt krångel som kommer med det beslutet och fortsätter i alla fall. Tills att jag tänker på det som käns omöjligt med utbildningen, så "bestämmer" jag mig för att sluta igen. Dessa berg och dalbanor är inte bra. Jag fungerar inte bra för tillfället.


Isa, Isa Isa... vart tog du vägen?

Om jag ska tänka på pyssel och kreativitet en sväng så har jag stickat ännu en mössa, snart klar med en puslvärmare, och senare idag ska jag träffa Therese för att pyssla lite. Vad jag ska ta med för pyssel till henne har jag inte bestämt än. Får se helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: Liselotte

Känns det inte bra med utbildningen? =(

2011-01-30 @ 11:01:51
URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0