Mer rött

Dagarna hos Malin i förra veckan var mysiga. Härliga vinterdagar, kaffe, snack, skratt, mys, Sixten!!! ..och Isabell och Malin-tid på kvällarna. <3

I love!

Lapptäcke. Har börjat skära ur rutor, men när jag sedan skulle lägga upp dem i ett mönster så såg jag att jag vill byta ut en eller ett par tyger. Alltså blir det ännu en tripp till panduro i dagarna.

Eftersom jag tydligen färgat mitt hår så mycket (iaf 10 år) så får jag inte till den riktigt röda tonen längre... om jag kanske itne gör en avfärgning. vilket är jäkligt dyrt, om man inte gör det själv vilket jag inte vågar med tanke på risken att förstöra håret... Så jag köpte en färginpakning som jag provade igår. Håret blev faktiskt mer rött, skönt : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0