Ett kreativt gäng

Idag är det journalskrivningstest på g i skolan, och sedan tre timmar anatomi.
Jag hållar tummarna för mig själv : ) Efteråt kommer i alla fall mamma och
syster med mig hem, och sen ska Ellen och LM dyka upp på lite mat och pyssel
här hemma. Min fösta middag här! Dock får jag inprovisera lite för vi bllir fem
styckna och jag har endast fyra stolar, tallrikar och skedar (det bjuds på soppa).
en vi är ett kreativt gäng så det ordnar sig nog :P Kanske lite julkalendertittande
innan det bär av till skolan? Ja så får det bli.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för söt Isa. Vad synd att jag inte kunde smaka på din goda soppa idag. Men på onsdag kommer jag och Ellen till dig. Trevligt att se dig idag, du är för snäll. Kram

2011-12-08 @ 22:14:29
Postat av: Anonym

vad synd Isa att jag inte kunde smaka på din soppa idag. Du har helt rätt det där med utrymme hade vi löst lätt. Du är för snäll.

Men tur hade jag och Ellen som fick träffa dig idag. Vi syns på onsdag.

Kramar L-M

2011-12-08 @ 22:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0