Trött som f*n

Trött som bara den. Kanske det är kroppen som har tid att ta igen sig nu efter sjukhusvistelsen, eller något. Känns behövligt att inte göra så mycket i alla fall och ibland är det nog bra att lyssna på sin kropp.

Den bjuder jag på =P

Jag var och undersökte tänderna igår eftermiddag, kunde inte med att skjuta upp det längre. Det såg i stort sätt bra ut, förutom ett litet hål som måste lagas. Jaja, någon gång lär väl tänderna börja krångla också...?! Har alltid varit rädd för att det ska hända något med mina tänder, men nu känns det ok, man får ju bedövning. Tur att jag inte kännt av det hittills i alla fall : )


Kommentarer
Postat av: Gabe

Sömntrollet tar skydd under grottans tak.

2011-04-08 @ 14:13:43
Postat av: pillo

det dära ser ju "sjukt" gött ut ändå... bara ligga å skita i allt runtomkring :)

2011-04-10 @ 14:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0