Bella trixar och fixar!

Vid 12 kom LM förbi med en god gryta och inspirerande pyssel-snack. Efter lunchen var Gabe så go och skjutsade oss till en loppis. Hittade lite pallar till alla växter som jag planerat att ha på balkongen i sommar, om de nu blir någonting av fröna. Vi får se! Men det känns som det är bra att vara lite förberädd i alla fall : )

Sen har jag dekorerat påskägg och en kanna, som jag blev riktigt nöjd med!

Hittade en gammal serviett som jag tycker om, och rev till vingar av den....

Sen målade jag kroppar med porslinsfärg, in i ugnen 30 minuter på 150 grader...

Jag använde decoupage lim/lack för att sätta servett-delarna på plats.

Fint va?! : )

Nu är jag trött och känner av magen en del, så ska nog lägga mig i soffan och titta på film eller någonting liknande ett tag. Jag har bara så svårt att "inte göra någonting" när huvet är fullt med ideer....



Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, det känns spännande! Vi håller på att starta upp en webbyrå jag, Crille och mamma! Jag hoppas och tror det kommer bli grymt :)

2011-04-06 @ 18:00:34
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh, du är så duktig du!

2011-04-06 @ 18:04:06
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Gabe

Vajert!

2011-04-07 @ 18:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0