Love!

Ja absolut, den bästaste helgen på evigheter! Tiiidigt i fredags åkte Gabe, Jag, mamma, syster och hennes Robin till Borlänge där vi började med att släppa av mamma vid tågstationen för vidare färd. Jag och G hälsade på Malin, Sixten och Mats, sen hämtade vi syrran och Robin för att åka till Farmor. Efter det drog vi till farbror Kent och Annika innan fortsatt färd mot älskade morfar där mamma befann sig.

Lördag åkte vi till Ove Jansson, som är ett litet Ullared i miniatyr skulle man kanske kunna beskriva det. Tygaffären där kan vara den bästa jag någonsin varit i. Love it! Efteråt åkte vi till mormor och morfar Egon. Skönt att träffa dem. Sen bilfärd till Hofors för att hämta upp morar för att sedan köra till Långshyttan där brorsan och hans tjej bor. Dit kom även Sofies goa föräldrar och deras yngsta hund. Full lägenhet, jäkligt mysigt och roligt!!

Alla verkade mycket nöjda med hela resan, vilket inte hör till vanligheterna eftersom vi är en familj med ganska starka viljor, samt att det är många man vill träffa när vi väl är uppåt de föredetta hemtrakterna och hälsar på...  men på något mirakulöst vis fick vi ihop det alldeles förträffligt. Nästa gång kanske jag hinner se några fler kompisar, men men... vi får se.  Man kan inte alltid hinna med allt!

Jag fick en massa fina bilder på alla älskade männsikor och härliga stunder, men de vill jag inte lägga upp här. Ni får de få som togs på G och mig  med min kamera ist : )
Gött och müsigt.
Jag ÄLSKAR min familj, Gästrikland och Dalarna. Det bara är så. <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Låter härligt=)

Ove Jansson det var några år sen man var där sist, hade varit himla mysigt att åka dit.

Skönt att höra att du haft det bra iaf=)

Kram kram T

2011-04-19 @ 08:33:17
Postat av: Anonym

Härligt att se bilderna av er och att höra att ni mår bra . Fortsätt njuta! Älskar dig. puss mamma

2011-06-28 @ 21:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0