Vart har jag hamnat? : )

Det blir allt glesare mellan inläggen känner jag.

Men det är väl så när tankarna far omkring som tettingar utan att jag egentligen kan styra dem, vilket händer då och då, i vissa peridoer ; )

Ibland behöver man lite kaos för att kunna samla ihop tankarna tillslut och utvecklas,
känner jag. And I like it!

Igår var ännu en sådan där bakis dag. (kvällen innnan var rolig med förfest hos Phadder Simon, bowling, mellanfest och krogen...) Fick en hel del läst, men sen blev det inte så mycket mer förutom studievägledningsmöte, eller liknande, där vi fick reda på vad vår inrikting egentligen innebär. Vad vi ska läsa osv. Det blir nog bra. Det kändes lite omvävnade, nu är det på riktigt liksom!

Lite känns det som att jag kanske kulle läsa "skapande för lägre åldrar" istället för "kulturellt meningsskapande genom musik rytmik och drama" eftersom skapande faktiskt är det jag brinner för. Men jag hinner tänka. Detr ordnar sig, det gör det alltid. och kag kanske har hamnat alldeles rätt?!

Vitlöksbröd och sallad kan vara det godaste som finns. Ooooh! Det åt vi igår kväll, och nu håller jag och G på att rosta rotgrönsaker i ugnen. Snart ska jag börja med en sås och sallad, medan Gabriel steker köttet... så jäkla gott!!


Pirates of the caribbean. Länge sedan jag såg de filmerna, så tänkte att det var dags igen. Är inne på andra nu, kanske tredje senare ikväll. Har jag hört rätt, ska det komma en fyra? Verkligen?

Andra filmer som jag känner för att se om inom en inte allt för lång framtid är Moulin Rouge, Amelie from Montmatre och Skenbart. Säkert 1000 till, men det var dessa jag kom på nu.

Nä, nu ska jag dra mig mot köket igen!


Kommentarer
Postat av: Roxanne

Ja, jag hoppas på en fyra, måste ju komma :-)



Jag skall ställa ut massa tavlor med en kille (som ställer ut sina designade möbler) och mannens mamma som också skall ställa ut tavlor :-)

2010-09-13 @ 10:20:04
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0