Sjungande vänner

Idag var den första lite svårare dagen på univeritetet. En svår diskusionsuppgift i min basgrupp, eller rättare sagt, svårt att hitta rätt sätt att tänka kring frågan. Men tillslut så gick det. Och man lär sig väl något av allt tänkande? =P

Sen hem för att titta på en streamad föreläsning, vilket inte verkade funka med mitt firefox, så jag får titta på föreläsningen i efterhand. I morgon, senast!

Istället blev det ca 1 kg balsam och en stor borste i mitt hår. ca 15 minuter senare var håret genomkammat. På med mössan och in till stan för klipping. En behövlig sådan!

Det känns aldrig riktigt bra efter ett besök hos frisören tycjer jag. De gånger jag vågat mig på att klippa mig själv är jag alltid nöjd, men när jag ska spara ut håret vågar jag inte riktigt ta saxen i det själv. Det skulle kunna gå år h*lvete.....

Nöjd? Det får vi se när jag har fixat ordning det. Det verkar inte vara någon katastrof, men det är lite för lent, lite för raka kanter och lite för lite... V. Så nu är det bara att låta håret göra lite som det själv vill igen, till nästa klippning, vilket troligtvis kommer dröja.


Jag gillade mina vänner i duschen, längesedan jag hade dem nu. Vi brukade sjunga ikapp ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0