Måla utan krav på att det ska bli ett mästerverk! : )

Efter seminariet idag (som för övrigt var riktigt bra och givande!) så letade jag byxor på stan. Men jag letade tydligen inte tillräckligt länge eftersom jag inte kom hem med några...

sedan har jag läset ett par hundra sidor ur boken "grupp psykologi"

När jag tröttnade så gick jag till Gabriel och sa "Du, kan vi inte måla något med mina vattenfärger?" "mmm... okej då!" Sa han, utan att jag fick tjata! Det torde jag verkligen inte. Och det visade sig att han tyckte det var roligt också :D


Bara måla utan att tänka så mycket är roligt, faktiskt!

Nu ska jag läsa lite till innan "halv åtta hos mig" börjar.

Kommentarer
Postat av: Gabe

Vi verkar ha lite annorlunda målarstil! Du är utvecklad, jag befinner mig på dagisnivå. Snälla, lär mig min lärarinna! :)

2010-09-29 @ 16:27:20
Postat av: Lillasyster

Men va vackert! Speciellt Gabes bild ;) Va söta ni är (:

2010-10-05 @ 16:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0