Befrielse, kan man säga!

Idag har jag hämtat ut mina nya glasögon. Att se riktigt är en BEFRIELSE! Jag slipper gå och kisa, fråga vad som står, och gissa mig till en massa saker...
slipper vara aktsam och försiktig.... Jag ser igen! :D

Jag verkar ha hamnat i en riktigt bra basgrupp, den lilla gruppen i min seminariegrupp i kursen LAU110. Det är vi som diskuterar och löser uppgifter tillsammans som senare diskuteras i hela seminariegruppen. Riktigt nöjd!

Även om jag känner mig helt slutkörd efter snack och tankar från 9-16 så trivs jag kanonbra.

Nu ikväll har jag lagat en riktigt god vegitarisk currysås och couscous, sedan läst.
Läst och läst. och nu ska jag läsa lite mer.

Min nya vardag



Kommentarer
Postat av: Grey

Din dator liknar min. Vad är det för märke du har? Min är Asus Eee Mini pc 1005p

2010-09-07 @ 21:13:28
URL: http://susannim.blogg.se/
Postat av: Gabe

Oja! Du ser onekligen lika bra som mig nu! :)

2010-09-08 @ 07:53:34
Postat av: Grey

Ne, det är min vän Kirei som har gjort dem ^^ Hon är japansk och kan sånt där. Hon har gjort mat som ser ut som Hello Kitty och what not ;D

Postat av: Roxanne

Hej rar, jo min herre är från Falun. :-) Känner du han?? :-D

2010-09-08 @ 22:36:09
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Captain Karrow » Foton, illustrationer & migrän

Svar:

Ingen fara, ibland är man lite segare på att svara än vid andra tillfällen. Vi kan skylla på skolan nu. ;)



Ja, jag tänkte lite på det innan att vi förmodligen skulle ses. Såg att du vände dig om jag tänkte säga något jag med, men så blir man lite så där tafatt och mesig och nervös och orden kommer inte fram, haha! Vad löjliga vi är! ;) Nästa gång vi ser varandra, då får vi väl ta och säga hej. :P



Du, jag tyckte detsamma! Alla visste vad dom skulle säga och sa det så bra och så kommer jag och vet inte för fem öre vad jag ska säga/göra. :P

Men som du säger så kommer det säkert att bli bra sen, vi lär oss! :)



Ja, jag tycker också att många verkar så duktiga, men vi lär oss det också. Alla kan inte vara bra från början och alla har inte en naturlig fallenhet för det här, men det kan bli riktigt bra ändå! :)



Vad trevligt att du har en bra grupp du med! Hade du någon mer i din seminariegrupp som hade valt "kulturellt meningsskapande.."? :)

Ja, min grupp, både seminarie- och basgrupp är bra och trevlig tycker jag. Lite synd bara att ingen annan har valt samma inriktning som mig i den dock, men men. :P

2010-09-11 @ 15:28:28
URL: http://captainkarrow.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0