Inte för att skryta men....

Igår eftermiddag gick min seminariegrupp på stan föra att käka sushi. Sen drog vi vidare till andralånggatan för en öl som blev till två, och slutligen fyra. Lagom och bra för en riktigt trevlig kväll! : )

Efter frukosten idag så tog jag en tur på stan för att inhandla en urtunningssax. Det var länge sedan jag klippte mig själv, men jag tror att det är det som krävs för att jag ska bli nöjd! Får se när jag får mod nog att ta saxen i egna händer.

Hittade även annat smått och gott, men det är hemlisar... ; )


Sedan har jag skrivit på min eximenationsuppgift några timmar samtidigt som jag tagit pauser för att sköta tvätten.

Pyssel har det också blivit. Bla ett halsband.
För: inte för att skryta, men jag är från DALARNA! <3

Det syns inte att det står Rock n Roll överst, men det är mer känslan som räknas för mig i detta fall. Och längst ner är det en bil, i min värld en amerikanare, dessa underbara skapelser....


Pysslandet fortsatte med spindlar till halloween, men tyvärr hann jag bara göra en innan jag brännde mig rejält på limmet från limpistolen. Det dunkar och bultar i fingret.. AJ! Men en bra sak är att jag märker att jag inte behöver pekfingret för att skriva på datorn. Tur för mig och mitt arbete!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0