Tussie och kalas, bugg och grymt bra musik...

En helt otroligt rolig kväll med Linnea från min seminariegrupp och en kompis till henne. Avslutades på club Rock Attack med grymt bra musik och sköna människor. God öl och hör och häpna: dans! Inte vilken dans som helst, utan bugg (i små mängder, men RIKTIGT roligt) Var hemma vid 4 tiden.

Så idag har det varit lugnt. På eftermiddagen cyklade G och jag till Huset för att fira Josephine som fyller 50. Också en riktigt trevlig kväll trots trötthet. Och katten Tussie är gudomlig!


Tussie fick mycket uppmärksamhet av alla, vare sig hon ville eller ej ; )

Jag vill ha en egen kisse! Helst hund, men det får vänta. Men idag tänkte jag på att det blir svårt med pysslandet och stickande med katt... det minns jag från min älskade Jacki som jag hade för snart 5 år sedan. <3 Hon älskade allt som jag pysslade med, riktigt roliga leksaker verkade hon anse att de var. Speciellt ullen som jag tovade, och garnet som jag stickade med.Trassel trassel trassel....

Jag har även hunnit pyssla lite. Bl a gjorde jag kylskåpsmagneter. Den på bilden är till mor min som jag ska träffa i morgon. Hon gillar får (åt minstonne på bild) så detta kommer hon troigtvis att tycka om. : )


Kommentarer
Postat av: Bellatrixofix

ja gumman jag gillar verkligen kylskåpsmagneten! den sitter på min whiteboard på jobbet bredvid Sinas figur, så fint så!

Tack för sist, hoppas allt är bra med G och dig. vi hörs /ses snart hoppas jag . Älskar dig

puss mamma.

2010-10-19 @ 19:59:39
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0