En av mitt livs största musikupplevelser

Jag har varit med om en av mitt livs största musikuppolevelser! Lars Demian med Det Norske Blåseensemble på Göteborgs konserthus. Mäktigt, känslosamt, gjädjefullt, tänkvärt. Underbart bra. Rakt in i hjärtat och ut i hela kroppen.

Tyvärr är min lilla kamera riktigt kass, men här är han Mr Demian själv.

Efteråt gick Linnea och tjejerna till Stars n Bars, Rock Attack, för lite hårdare musik.
Fina Linnea och Mattias

Tre liveband och en massa härliga Människor. Jag var hemma vid 4 tiden, sov till 8:30 för att piggna i och titta på reprisen av Idol till jag skulle möta L-M och Heidi kl 11. Tygmässa! Mycket inspirerande. L-M följde med hem efteråt och vi har pysslat, sytt, gjort smycken och stickat fram till nyligen (ca 19) då Gabe och jag har börjat med maten. Det blir lasange och lördagsmys framför tv:n.

Jag längtar upp till min familj och vänner, så mycket att det gör ont. Samtidigt känns det som att jag inte nog tyligt med ord kan uttrycka hur glad jag är att jag har så fina människor runtomkring mig!


Kommentarer
Postat av: Emil Forsmark

Hur F*N lyckades jag missa att Demian var här? :(

2010-11-04 @ 14:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0