Så blev halloweenfesten!

Hej mina vänner! Gissa om jag är trött? Som F*n, men jag är rätt nöjd endå! :D Halloweenfesten blev riktigt rolig.




Vi var 14 st, ett alleles lagom antal tycker jag. Alla kunde snacka med alla och man kunde röra sig runt i lägenheten. Förra året hade vi också en väldans trevlig halloweenfest, men det var faktiskt alldeles för mycket folk. Man fick stå/sitta där man satt, så pratade man mest med dem bredvid sig hela kvällen... nä! mer rörelse är bra! :D

Det blev utgång. Trevligt, men jag hade lika gärna kunna varit utan den. Tror jag var för trött för att uppskatta den helt, plus att alla splitrades. Jag vill inte klaga på mitt härliga sällskap på Gretas! men jag hade önskat att vi alla hade fortsatt vara tillsammans. Men, hur ofta händer det när man går ut? 

Vid 4:30 var jag hemma. Innan kl 10 igår, söndag, var jag och Gabe uppe och städade och packade inför flytten. Detta pågock under dagen, fram till kvällen då vi packade in oss i bilen och for till Lerum för en trevlig bingolotto-kväll med Liselotte, Mik och lille Isac. Tyvärr vann G och jag ingenting. Mik vann 200 kr, bättre än ingnting! : ) Men jag vill säga, bättre lycka nästa gång?!

Idag har jag pluggat och packat. Trött som bara den, som jag skrev i början av inlägget. Jag har litegrann kvar att läsa och ett par diskussionsfrågor att svara på till seminariet i morgon. Jag fick en bok på posten idag, "konsten att argumentera", som jag verkligen behövde. (Den är packad i Falun på Förlagssystem där jag arvetade förut... ha!) Jag trode att den skulle komma i morgon så jag tog mig till ett bibliotek för att kolla om den fanns där, men det gjorde den ju inte.... Jaja, nu har jag den och när jag skrivit klart här ska jag läsa ur den.

ZzzzZzzzzzzZZzzzzz......


Kommentarer
Postat av: Roxanne

Halloween är ju underbart!! Mera utklädnad åt folket :-)

2010-11-09 @ 10:50:54
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0