Gestaltning och vänner

I går redovisade vi fårat gestaltningsarbete som innefattade dans och fotoutställning bland annat. Det gick över förväntan, och de andra redovisningarna var riktigt bra. Spännande att se vad de andra grupperna hade hittat på förnågonting, och allt väkte tankar värda att tänkas. Efter redovisningen skrev jag klart mitt arbete, så nu har jag skickat in det slutgiltiga resultatet... 3 veckors väntan nu innan jag får reda på mitt betyg. Hoppas så klart på godkänt, om inte, så får jag försöka igen. Men nu får jag släppa det helt så länge och fokusera på nästa kurs som börjar i morgon bitti- "Kunskapens villkor och hållbar utveckling".

Igår kväll blev det ett par öl med Linnea, Anna och Louise på en lokal krog. Mysigt. Väl hemma började jag sy på halloweendräkten igen innan ögonen inte ville vara öppna längre.

Ego(n, skulle fylla fem år nästa dag, för han var fyra, år.)

Nu jäklar haglar det ute. Så skönt att jag bara ska vara inne idag. : ) Ikväll blir det middag och pyssel med mina fina tjejer. Ser så fram emot detta! Så nu håller jag på att baka bröd, som står på jäsning, och sedan ska jag laga en gulaschsoppa, så gott!



Kommentarer
Postat av: Lynn

Underbar bild på dig med den tjusiga rosetten! Så fint! :)

2010-11-05 @ 14:39:10
URL: http://lynnsblogg.blogspot.com
Postat av: frida

Vad skönt att höra att redovisningen gick bra! håller tummarna för att du får ett schysst betyg på det också :)



&rosetten är urtjusig!



Hoppas att ni hade en trevlig kväll :)

2010-11-06 @ 17:34:03
URL: http://hellomiami.blogg.se/
Postat av: Bellatrixofix

Hej igen gumman! Det är så kul att gå in här och läsa vad du haft för dig. Va roligt för mig att ha börjat med detta!!

Otroligt egentligen att du tyckte det var kul att redovisa för gruppen ...toppen tjejen , din utveckling märks också tydligt,till min stora glädje. lycka yill med nästa delkurs.Vi hörs sanart.

puss mamma.

2010-11-07 @ 17:40:48
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0