Gnistrande vinterdagar i mitt hjärta

Det snöar! Så härligt. Det gråmulna vädret utanför fönstret passar mig bra idag. Inte för att jag är på dåligt humör, utan för att det är myyyysigt! <3

Snart ska jag på seminarium vid Vasaplatsen, sen till pedagogen för gestaltning. Hm, undrar vad vi får hitta på! Det ska bli riktigt spännande att få träffa på Malin som ska leda oss, hon fångar en verkligen med sin person och sitt sätt att vara. Inspirerar. Ser fram emot detta!

Men, jag kom på att jag har min vinterjacka i huset... jag befinner mig i lägenheten utan nyckel till huset. Jaja, får hämta den senare idag när G och jag endå ska dit med en massa kartonger. Idag får det bli min skinnjacka som vanligt. Mössa är det värre med. Trots att jags tickat hela sommaren/hösten så har de jag gjort åt mig själv försvunnit på något mystiskt vis. Vantar? I huset. Jaja, detta har jag inte planerat så väl märker jag.



Längtar såååå mycket!


Kommentarer
Postat av: Lynn

Spännande med bilder från huset sen :D

2010-11-10 @ 23:44:41
URL: http://lynnsblogg.blogspot.com
Postat av: Gabe

Det lustiga är ju trots allt att du längtade till snön så det gjorde ont i ditt hjärta... en timme efter det började det snöa och snön ligger än och kommer fortsätta ligga ett bra tag till! :) Det kallar jag ödet.

2010-11-25 @ 22:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0