Avslutas med en haiku, 5-7-5

Nyss hemkommen från kören. Grymt roligt! Jag blir bättre och bättre ju mer jag övar, såklart, och då blir det självklart roligare och roligare också. Helena är en riktigt bra körledare! Och just nu sjunger vi flera låtar i min smak.
-------------
Idag har jag varit till blomsterlandet och köpt mig några blommor. även näring till blommorna, gräslöksfrön som jag tänkte så och en vattenspruta.
 

Har även tagit små "bebisar" från min stora blomma, hoppas det mår bra och växer till sig! : )

-------------
Det hanns inte så mycket mer idag, mer än lite smått donande och lite stickning. Iofs inte illa det.

Jag avslutar med en haiku, om jag kommer på någon vill säga.
tänker... vad ska den handla om?
hmmm... mina växter kanske!

Gröna och lila
Står på min fönsterbräda
Silverstänk på blad


Kommentarer
Postat av: Gabe

De står fint här bredvid mig. Glöm bara inte att vattna dem då och då! :P

2010-05-05 @ 22:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0