Vi fick lite sol i Karlstad, så som det ska vara! : )

Åååh vilken helg! Men det känns som att det kommer att krävas år och dar för att återhämtas.. börjar väl kunna käka ordentligt nu, samt hålla ögonlocken någorlunda öppna =P

På vägen till staden hittade Lisa och jag en våt fläck på en vägg... tycker de ser ut som en söt mongo-dinosaur eller något liknande. Gullig ju!

Fredag. Lisa hämtade mig på busstationen strax innan 13. Vi käkade och sen gick vi en rätt lagom prommenad för att handla food till kvällens middag. Spalde spel, drack Mora-Nisse shots och ett par glas vin. Självklart resulterade det i utgång, vad annars? Men innan så gick vi över till ett par grannr där Lisas syster Linda befann sig.
Tillslut hamnade vi på koriander. Trevligt! satt mest och snackade, men det blev en del dans på slutet också : )


Lördagen... jaaao, vi sov rätt länge iaf. Sen till systemet och luncha på stan.
Maten var underbart god!! 
 

Solen tittade fram! På stora torget såg vi Fylking och Aschberg, och Musse sprang också förbi senare... vi kom på att de filmade till det där "Ystad-Haparanda"-köret. (Undrar varför jag nämner det ens, men kanske just för att det är sååå himla cool att se kändisar! =P)

Väl hemma hos Lisa igen gjorde vi bara irodning oss (med ett varsit glas vin/öl i handen?!) för att sedan gå ner en trappa på fest. Trevligt!

Strax efter 8 var vi på "gula ankan", har jag för mig att stället hette. Stiko Per Larsson (dalmas, bosatt i sthlm) skulle spela. Tyckte inte alls det lät bra på spotify när jag provlyssnade, men faen vad bra livespelningen var!! Härliga grabbar verkar det som. De gör en gång-turne mellan sthlm och Oslo om jag inte minns fel. Ska kolla seras sida på nätet tänkte jag.
 
Ännu mer snack och öl och dans... till det stängde. En sväng förbi Sub Way och sen vinglade vi vägen hem. Nåt glas vin och snack sen sova. Sova sova sova.

Riktigt go kväll. Riktigt fin vän, Världens Bästa Lisa!


Kommentarer
Postat av: frida

Haha! Den våta fläcken ser väldigt suspekt ut. Tyckte dock att det såg ut som en jäkligt knepig förhistorisk zombie.

2010-05-17 @ 21:42:28
URL: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0