Nä nu får solen ta och ge sig!

Klockan är snart 9 och solens strålar irriterar fortarande ögonen. De gör lägenheten till en bastu och så att orken i kroppen sinar. Och detta är bara början! ¨

Om några veckor kommer vi verkligen kunna använda lägenheten som abstu på riktigt, och kokas i vår säng om nätterna. BLÄ! Men, efter några månader av pinande värme så kommer den älskade hösten igen med sina friska vindar som liksom kommer tillbaka med orken och tankarna som inte blivit tänkta under sommaren<3 

Jaja, jag gillar la sommaren också, men i måttliga mängder. Och bara när jag är ledig, och inte ska någonstans... sommarkvällar kan vara underbara!

-------------
Det var meningen att jag skulle till Liselotte idag, men tydligen ville inte det runt omkring mig att jag skulle dit. Mobilen, tåget, huvet.... jag vet inte. Men till sist så vände jag hemåt.

Kollade på de två sista avsnitten av andra avenyn med Gabe. Lite besvikelse, men ok. Tänk att vi har fastnat för en sådan serie, helt ofattbart. Men, nu är den över och det är det.  : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0