Far min på besök!

Middag med pappa och hans arbetskamrat. Hitflygna på arbete från Östersund. Riktigt gött att träffa far min igen. Anser att det är alldeles för långt mellan gångerna. Tyvärr så blir det la så när det är 80 mil, eller vad det nu är, mellan oss. <3

Efter ett par timmar så tog vi tre oss iväg mot ramberget och kollade in utsikten. Sen långedrag, saltholmen och en liten tur genom den nedstängda staden. 
 

Nu är det tyvärr rätt långt över läggdags för min del, och jag som inte ens börjat varva ner. Aja, så kan det vara! Nu blir det lite lyssning till min ljudbok, ev. stickning, och definitivt värmning av värmekudden samt tandborstning. God natt!

Kommentarer
Postat av: Gabe

Ramberget är alltid lika fint!

2010-05-19 @ 20:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0