Vem är du?

Jag är så nyfiken på vem du är, Du som läser min blogg.
Skriv gärna en liten komentar eller ditt namn. Klicka på "kommentarer" längst ner i inlägget och skriv något vet ja, skulle stilla min nyfikenhet litegranna i alla fall :) Tack!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Efter arbetet idag gick jag till biblioteket för att lämna tillbaka två böcker. Kom hem med tre nya.
Efter jag skrivit klart detta blogginlägg tänkte jag värma mig en bit spenatpaj (som jag gjorde igår)
och sätta mig med böckerna. I alla fall till saltön börjar kl 21, sen möjligtvis lite mer läsning till jag somnar... 

Idag har det mest blivit pyssel här hemma. Har gjort två st halsband, som man kan vira runt handleden... sim salabim... armband! Inte riktigt mina färger... någon som vill ha dem för en liten slant? Inget överpris, bara så att jag ska kunna köpa mer material och fortsätta skapa, såklart!
 
Här även gjort 3 st... va hter de? Armband som man har runt vristen, fotleden?
Hmmmm... ja, Ni förstår? =P 
Fotlänk!? 

Kommentarer
Postat av: Gabe

Egentligen, varför kan man inte ha sånt runt öronen? :)

2010-03-30 @ 07:34:39
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder gumman! Alla olika men talande på sitt sätt. Jag är inne och ser vad du haft för dig och blir glad av dina kommentarer och tankar. ha en bra vecka nu vännen. Vi hörs snart igen . Kramar Mamma.

2010-04-05 @ 20:36:41
Postat av: Isabell

gabe: ja, du kan ju prova du, så får vi se hur snyggt det är! :D <3



Mamma, härligt att få en kommentar av dig! Kul att du tittar in. <3

2010-04-07 @ 05:56:01
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/
Postat av: Astrid

Bättre sent...fortsätt som du gör! Jag tittar in då o då:-) Du är härlig och unik!!

Säger Astrid

2010-04-08 @ 19:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0