Bröllop och... jäkelskap? : )

Oj oj oj vilken underbar lördag, må jag säga. Bröllop! Vilket par. Vilka vänner, vilken fest!
Vid 10 åke jag och hämtade upp brudbuketten och lämnade den till T. Vackraste!

kl 11 åkte Gabe och jag till festlokalen. Ett helt otroligt place- berg 211. Ett gammalt skydsrum
i ett berg som de gort till en festlokal, 800 m2 om jag inte minns fel.
Dukade, dekorerade och donade med andra släktingar och vänner till Therese och Oskar.

Hem, äta, göra ordning sig, åka till kylrkan. helt fantastiskt. Tårarna kom, som väntat ; )

Bil till festen. En massa gött folk, allt var liksom... riktigt bra. Önskar/hoppas att brudparet
också tycker det.
Jag dansade i alla fall som en galning. En kväll jag inte kommer att glömma i frösta taget.  


   
  
Det känns som att jag vill lägga upp en massa bilder
på brudparet och vänner
och dasande och andra fina saker. 
Men detta är en blogg för mig, mina äventyr, mina tankar och mina pyssel.
Om mig helt enkelt.
--------------------------------------------------------------------------------------- 
Här är en av de hemliga saker som jag pysslart med på sistonne.
En av bröloppspresenterna till brudparet.  
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
En gammal tavla jag gjort, några av er känner säkert igen den.
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
...Och en med något mer färg. 

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack Isabell för den otroligt fina tavlan, blev så rörd när jag såg den i hallen.

Jag började ju gråta igen:S

Vi har redan kommit på vart vi vill ha den=)

Tack så hemskt mycket för all hjälp=)

Massa kramar

2010-03-22 @ 18:03:55
Postat av: Isabell

Å, vad roligt! ..att ni gilalr tavlan! det var jag lite nervös över. En stor tavla som man inte gillar kan vara rätt otymplig annars =P



Var så god, för hjälpen, vi var nog många som ville göra Er dag till den bästa vi någonsin kunde. <3



KRAMAR!

2010-03-22 @ 18:30:05
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0