Rastlös, megaförkyld tös skriver...

I morse var jag iväg och dammsög en sväng på jobbet, sen hem.

Har snytit slut på nästan en hel rulle papper idag.

Sen har jag i stort sett bara stickat, och snytit mig, och annat som man gör när man är förkyld.
Det kliar i skallen/näsan så jag håller på att bli tokig.
Vilken tur att det snart kommer att vara över : )

Inte världens snyggaste paint-bild, men den visar min fag i stort, och någon bild måste jag ha ju!=P
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I går kväll sökte jag tre st sommarkurser, distans, 50%
Hoppas innerligt att jag kommer in!!! Jag trivs perfekt med att jobba halvtid med detta jobbet,
mer klarar nog inte min kropp av en längre tid.. Så, ja, jag hoppas hoppas hoppas!
Nästa steg är heltidsplugg i höst, är det tänkt.
Håll tummarna för och med mig!
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Får se om jag orkar forstätta lite på min tovade väska nu, eller om jag
kryper ner under täcket igenmed en bok och en rulle toapapper.
Spännande! eller....?




Kommentarer
Postat av: Gabe

Den där väskan ser lite ut som en mun med tänder! :D

2010-03-11 @ 20:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0