Magiskt!

När jag klivit av spårvagnen vid korsvägen och tagit några steg mot Liseberg får jag hålla mig hårt för att inte hoppa och skrika lite av förväntansglädje. Jag ska se kent!

Martina och jag delade denna upplevelse med alla andra i den knökade lokalen. Har faktiskt aldrig tidigare sett en så blandad publik. Alla åldrar, alla stilar, båda könen.

under de första låtarna gick det ständiga rysningar längs ryggraden på mig. Underbara bakgrundsbilder på scenen.

Detta var 6:e gången jag såg grabbarna. Lite synd att de inte körde fler gamla låtar bara. Nu spelade de bara från de fyra senaste albumen. Men de är inte dåligt det heller.

jag hade med mig kameran, men självklart skulle batterit ta slut. Hann ta en bild i alla fall! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0