Gråt inte Dracula, dina tänder ska vi hitta....

Jag har haft mycket och göra dessa dagar, så har faktiskt inte hunnit blogga.
Igår var fixade jag en massa på stan med T, och så gjorde vi lite till bröloppet.
Sen åkte jag till mamma och Reine och syrran för att hälsa på, och käka god mat :)
Idag har det också varit fullt upp tills nu, och jag är grymt trött. i ryggen också, ajajaj!
Men, det kunde vart värre. Det kan det alltid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Till min svart/vita klänning och väska, har jag idag tillsatt ditaljer i en färg.
Hemligt än så länge, men de blev grymt mycket bättre än innan.
Känns mycket mer bekvämt nu. Blir nog grymt! Får la lägga upp en bild på söndag : )
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Världens Bästa Lisa fyller år idag. GRATTIS VÄNNEN!!! Jag hoppas att du haft
en alldeles förträfflig dag, med minst en sak som du önskat dig : )
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag saknar mina vampyrtänder. Tragiskt? ...men sant. Skulle nog helst gå med dem dagligen.
Men det "går" ju inte. Looove them!
 
Jag har alltid varit svag för sådant som är lite udda, enda sedan jag var liten.
Just nu är varken vampyrer, piercingar eller det som förr var utstickande klädstilar något udda,
men, du förstår? Huvudsaken är väl att jag gör det.

(här hade jag kunna skriva hur mycket som helst, men det får bli en annan gång.. Nu orkar mina ögon inte vara öppna längre, så jag ska lägga mig och lyssna på en talbok. Jeffery Deaver- Tida att dö)



Kommentarer
Postat av: Gabe

Hoppas du sover gott i rummet bredvid! :)

2010-03-17 @ 22:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0