Ett motvilligt erkännande och en början till ett accepterande...

Ja, jag får väl, om än lite motvilligt, erkänna att jag ÄLSKAR rosa!
Jag trode väl aldrig att den dagen skulle komma. Det började våren 2005.

Förskräkt upptäckte jag att jag mer och mer började kolla på rosa kläder.
smygtittade liksom. Tänkte att det är en fas som kommer att försvinna.
"Isabell = rött och svart. så är det, och ska vara!"

Nu fem år senare har jag känt på tanken att min fas kanske är här för att stanna?
Sakta men säkert har jag förlikat mig med tanken på att; Isabell=rosa, kanske är sant?!

Är det så farligt då? Nää.. Nä. är det så så är det så. När jag ändå är i farten kan jag erkänna
att jag gillar glitter också. Börjar jag bli fjolla? haha! : )

men det är inte bara rosa som gäller som tur är. Jag tycker om färger. ÄLSKAR färger.
Vad vore livet utan färg?

 


Kommentarer
Postat av: LindaLu

Hahaha! Känner igen det där sååå väl. =)

Fast jag var svart och mörklila innan.



Pink is our new black! :D



Och vad vore livet utan lite glitter och glamour? Bra trist säkert. Andra fantastiska färger är: Plommon, Turkos, Brandgul, Limegrönt. Starka nyanser ska det vara. (Tycker det är lika trist varje år när de pastelliga kollektionerna kommer till butikerna, finns ju ingenting man kan använda liksom. Tihi!)



KRAM!

2010-04-10 @ 15:09:59
URL: http://lindalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0