Det började med sovmorgon...

till klockan 9. Goood äggfrukost och ett korsord. Lovely.



När gabe och jag lagt i tvätten i maskinerna kl 10, åkte vi till partielle för att handla på ica.
Jo, det finns en affär närmare, men när vi har tid och ork kan vi ta oss en tur till Allums Ica
för att vi gillar den butiken. Trevligt faktiskt!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sen mer tvätt... och så sorterade vi ut haddukar, badlakan och sängkläder, som vi hade
alldeles för mycket av. Gabriel skyndade sig ut med "slänghögen" på en gång, innan jag skulle
ångra mig, som han sa. Bra gjort! : )
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har även hunnit titta på film. Laga Lasange till middag, riktigt gott.
Fortsatte och sortera ut andra saker, bl a kläder och nagellack. Skönt!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gillar den svarta spetsen som vi satte upp i fönstret mellan vardagsrummet och köket.
Mycket bättre!


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh va fint det blev=) Vad du är duktig med allt pyssel.

2010-03-14 @ 20:12:24
Postat av: Bellatrixofix

Tack T! Du är itne då dålig du heller må jag säga! : )

2010-03-14 @ 20:35:10
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/
Postat av: Gabe

Fiint kort och bra sorterat idag! :)

2010-03-14 @ 21:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0