bubbel och färg...

Efter arbetet somnade jag, ofrivilligt. När jag vaknade igen försökte jag ta tag i lite.
Gjorde halsband, lagade mat, plockade.... och tappade upp ett bad!

Det var minst ett år sedan jag badade sist. Det är härligt att bada, Borde göras oftare faktiskt.
Som vanligt så använde jag mitt barnasinne som inte verkar försvinna, (bra de!) och hade roligt med fingerfärg i badkaret. =P

Blommorna på bilden är kaklet ovanför badkaret. "Krumiluren" är ett halsband som jag gjorde. 
 
Det är svårt att fånga saker på bild snyggt om man har en dålig kamera, dåligt ljus och ingen ork
till att använda photoshop... Det är latmasken i mig som talar!

   
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag sätta mig och trä nåt halsband eller något annat till fotbollen som Gabe ska kika på.
Sen sova, sova, sova....

Kommentarer
Postat av: Gabe

Det enda som fattades var en blå och gul badanka som simmade och iakttog dig!

2010-04-01 @ 17:54:52
Postat av: Isabell

Vi har ju en blå (din) och en gul (med leopard, min) badanka. Ska nog faktiskt plocka fram dem så de får vara med nästa gång! :D

2010-04-06 @ 13:21:27
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0