Nattfåk och brev

Jag har börjat läsa en bok, "Nattfåk". Verkar bra. Inte läskig hittills, men kanske blir? Spännande att se vad för äventyr jag hamnar i... : )

Har även skickat in fler anmälningar till studier till hösten. Jag börjar bli lite otålig och vill veta vart jag kommit in till hösten NU så jag kan planera min framtid bättre. Men, det är ju så att jag inte kan påverka varken beskedet eller hur snabt jag får beskedet. Jag, som många andra, får helt enkelt lugnt vänta.

Åh, nu damp det ner ett brev från min brevvän genom brevikastet. Trevligt!


Kommentarer
Postat av: Gabe

Brevvän som i pojkvän? :D

Hoppas du kommer in på skola så bor vi billigt från och med första november. :) Blir perfa!

2010-06-09 @ 13:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0