Måla, måla liten sko...

Jao, idag har jag lagat GOD champinjponsoppa. MUms, mums mums!

Var även in på en garnaffär och köpte garn och stora stickor för att sticka en halsduk.
Jag tänkte att om jag börjar nu så finns det i alla fall en liten chans till att den hinner bli klar till snön faller ; )

Som det är nu kan jag sticka räta maskor, men de aviga ta så j*kla lång tid. Tänkte att jag skulle öva på det nu. : )

Köpte också färg till att måla mina svarta skor. När de nu inte är snygga converse (eftersom de svarta har slutat tillverkas) tänkte jag att jag kan designa egna. Eller iaf motiven på. Får se hur resultatet blir, men såhär ser det ut för tillfället iaf. (som bilden visar nedan) Jag började med att rita upp med en tygpenna, vilket jag inte skulle ha hommit på själv i första taget. Det var tackvare Fredrik som jag kom på det. Tack!






Nu är jag trött. Tiktigt trött. Funderar på att göra ordning någon slags kvällsmat och sedan bara lägga mig och läsa. Eller lyssna på ljudbok och sticka. Eller bara... bara... sova?

Näää... måzzzzte hålla... zzz... mig... vaken.... Zzzzzzz..... ..... ....

Kommentarer
Postat av: Gabe

Skorna är jättefina. :D Hoppas färgen sitter på bra så att den inte lossnar inom kort bara. :)



Och tack för den goda soppan idag!! Den var "on top of the line". :D

2010-06-22 @ 18:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0