Hej och hå...

Vilket jäkla väder vi har då. Sommar!!!

Golf i dagarna 3. Ja, idag blev det bangolf med mor och bror min. Igår förmiddag slog Reine, mamma michael och jag några bollar i Öjared igen. Riktigt roligt. Tänk, man blir bättre ju mer man övar. : )


Ja, det har ju hänt en massa mer, vart en riktigt trevlig helg hittills! God mat, prommenad, spel, öl, nubbe, sill, snappsvisor, boul, läsning, fotboll, tv, tidningstittande, gott gott gott, mysigt och roligt.


Vi åt mycket gott under helgen, men en höjdare var smörgåstårtatn som mamma brukar göra. I år gjorde jag den. Mums!

Så, idag vaknade jag i Hulan. Mor och jag åt frukost ute och snackade "skit". Det hela avslutades med jordgubbar och mjölk i solen. Helt underbart! När brorsan vaknade till liv gjorde vi ordning oss, sen stack vi till mig. Åt lite, sen vidare för golfen. ca 25 minuters prommenad dit. Jag tyckte jag gjorde en dålig runda, men de gick faktiskt bättre än sist. jag fick 51 poäng. inte bäst, inte sämst =P


Ooooh, jag tycker om mina armband, och skor. 
Jag har inte gjort dem själv, men de kan ju vara snyggt för det =P


Så har jag börjat sticka mig en halsduk. Roligt! Får se när den blir klar. Hallsduk och sommar kanske inte klingar bra ihop, men förhoppningsvis kan jag använda den till vintern.

Nu? VILA! och packa. och vila, och äta. I morgon bär det av på semester. Först til Gästrikland/Dalarna. Sen till Östersund för att sedan komma tillbala till Gästrikland/dalarna i några dagar.

Så, jag vet inte hur det blir med bloggandet de 3 kommande veckorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0