Grattis, Sverige!

Ja, klockan är en minut i midnatt nu när jag började skriva, så det är...var... fortfarande Sveriges Nationaldag när jag skrev rubben (rubriken). Hm, hade faktiskt glömt bort det totalt och belv förvånad över de fyverkerier jag och gabe såg när vi åkte av båten i Gbg...

...för vi har varit till Damnark på äventyr idag. Underbar dag! Skriver mer i morgon. Tänkte bara skriva ett kortare inlägg nu så kommer lite bilder och mer text i morgon.

Igår, 4/6 blev jag faster för andra gången, till en liten Luis. Lycka! Lite roligt att min vän Therese blev faster samma dag, haha!

Igår hade jag även då en underbar kväll i goda vänners lag. Grill/picknick på vår bakgård och sen lite tjöt och dricka på balkongen. Men rätt tidigt fick vi be gästerna att gå efetersom vi skulle upp så tidigt idag. (igår...) Annars hade jag inte haft någonting emot att fortsätta hela natten kände jag : )  

Ja, som sagt skriver jag mer i morgon. Puss, hej!

Kommentarer
Postat av: Gabe

Om jag bara kunde hålla mig vaken när jag dricker alkohol... :(

2010-06-06 @ 00:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0