Fullspäckad dag med härligheter

Städning            Matlagning               Lerum               Latte               Två fåtöljer 

             Besöka mamma           Glass              Liseberg             Salem Al Fakir    

Laga mat                Skaka/byta sängkläder              Arbetat                      Sjukhuset      

      Top spin        Magpirr          Jongleringsbollar             Skor         Hålla handen 

Liseberg         Mindfulness-övningar         Bilåkning        Taube         Huuungrig         
 


Det belv en tur till Lerum med Gabriel efter arbetet. En fika, köp av öl samt två tegelfärgade fåtöljer...
Ett besök på mammas arbete för att lämna ett par skor och säga "hej", MYCKET trevligt <3

På vägen hem åkte vi förbi Östra sjukhuset för att hälsa på Guran ett tag. Sen en snabbis hemma för att byta om och få i sig något ätbart. Lite energi.

Spårvagn till Liseberg. Nu har jag köpt säsångskort så jag kan gå på Liseberg så mycket jag bara vill... utan att känna att det blir dyrt och är onödigt för den sakens skull i alla fall.
Väl på Liseberg strosade vi urnt. Spelade lite och åkte topspin, min favorit "karusell". Love the pirr i magen som jag kännder där uppe i luften! :D

Sen gick vi en tur i "Taubs värld" innan Salem Al Fakir intog stora scenen. Vi såg 4 låtar innan vi tog oss hemåt emd ömmande fötter. Men, Salem var faktiskt rätt bra. Eller.. ett par låtar gjorde han riktigt bra och han är go med sin egna stil.

Jag vet inte vad jag gör för min, men väntade på pirret i magen i alla fall :D

 
Paus

 
"Gabe Glassar"


Det blev en heldag med Gabriel.
En Bra Dag!!

Puss, hej!

Kommentarer
Postat av: Gabe

Underbar dag!! :))

2010-06-01 @ 21:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0