Firar 10 år med min cykel genom en ordentlig genomgång...

Nyss hemkommen från ett möte och lite annat roligt. : ) Möte, roligt? Jaja, trevligt. Ett lättsamt möte, kan man säga!

Idag fick jag tummen ur, och gick med min fina men misshandlade cykel till en cykelreparatör. Borde gjort det för längesedan. Det blev inte så farligt dyrt som jag misstänkte så jag gick där ifrån rätt glad och nöjd. Nästa gång jag ser min fina gamla cykel så kan jag faktiskt cykla på den!  (förhoppningsvis)

Har börjat på ett par nya pulsvärmare i ljusrosa med pärlemorsskimrande pärlor på... hm, sockersött, javisst! Kanske gör dem i en mindre storlek och ger dem till en liten tös?! Vi får se.

Lite hemmayoga framför tv:n blev det också. Skönt som bara den att sträcka ut kroppen. Det borde alla göra! Faktiskt. Ofta. kanske hela tiden? Nää... lagom är bäst! (?)

En tur till stan då jag köpte att substitut för mina älskade svarta converseskor...som de har slutat tillverka! Är de dumma?! Ja... de verkar så.

Nu? Jag ska kolla så det finns batterier så de räcker i min kamera. För den vill jag ha med mig på min resa till Hofors och Stjärnsund som jag ska göra i helgen.

Sen läsa. Tills jag somnar. Just nu känns det som att det kommer att ta en evighet att somna. Men när jag borstat tänderna, dämpat ljuset i sovrummet och krypit ner under täcket... då vet man aldrig... kanske jag somnar fortare än jag nu anar?


Kommentarer
Postat av: Liselotte

Va, tillverkas inte svarta converse längre? Helsvarta alltså..... Funderade senast idag på att köpa ett par! Hade sådana för några år sen men fick slänga dem för att de var så slitna. Kom mig aldrig för att köpa nya.... Vad synd!

2010-06-10 @ 21:32:44
URL: http://www.lompansplace.blogspot.com
Postat av: Gabe

Snart borde du och jag ta en cykeltur i staden. Titta på de olika slotten och ev. åka ut med båt till älvsborgs fästning? Love!

2010-06-11 @ 19:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0