Efter en lyckad kväll...

...med far min, syster, Robin och Gabe, då vi åt gott och snackade mest, så känns det rätt bra.
Ännu lite bättre känns det att det bara är 21 dagar kvar till jag och Gabriel ska upp till Östersund och får se pappa igen!

Så, nu har vi städat undan, plockat ner disk (till och med kört klart diskmaskinen och plockat undan det rena. Det såg G till) och så knippsade jag av några pelargonblommor och satte i min favoritvas. Blir gött att titta på i morgon till frukosten ; )
 
Nu blire sova. Hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är så produktiv. Kan du inte komma hit och skriva klart min hemtenta åt mig medan du ändå är på gång? Eller diska åtminstone? :P Puss

2010-06-09 @ 23:18:39
URL: http://lillasysterdyster.blogg.se/
Postat av: Gabe

Skönt att träffa pappa Jensen. Han har ju faktiskt någonting att säga när han väl säger något tycker jag! :)

2010-06-11 @ 19:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0