Bubbelfest och kärlek!

Lite bilder från gårdagens minigolfrunda.

Jag tycker glassclownen (har han något namn?) och hans fru är så söta! Har alltid tyckt om gübben och jag måste säga att det faktiskt känns bra att han fått sig en fruga.
Kärlek, trygghet och värme är det för mig. Och precis så känner jag för Gabriel nu. <3




Igår kväll blev det bubbelfest i Vasa med CJ, Makkan, Claes, Anders, Heida och hennes granne. Och förstås Gabe och jag. Vi firade mycket, men framförallt Cj:s examen. Vilka härliga människor, och vilken fest! Gabe var tyvärr tvungen att gå lite tidigare än oss andra. Så när vi drog till Gretas för dans åkte han hemåt. Jag kom ett par timmar senare och somnade på stört : )

I morse slog jag på tv:n för att se ett avsnitt av underbara "Sally" men fastnade famför TV4:as bröllopstv.... inför det kungliga bröllopet. Har la inte brytt mig ett skit om det, men det känns som att det är rätt stort faktiskt. Hade gärna sett vigseln, känner jag nu.
Vi får se hur det blir med det!

Nu ska jag ner och hämta upp tvätt.


Kommentarer
Postat av: Gabe

Älskar dig Isabell. :)

2010-06-19 @ 14:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0