Bangolf!

Japp. Idag åkte Gabe och jag iväg för årets första minigofrunda. Gabe vann, men det var en jämn match måste jag få tillägga! :P

Sen sushi ute i solen. (jag tog den vegitariskta förstås) med en bärs till. MMmmm... sen tittade vi på grodyngel i vår lilla damm utanför huset. Söta små liv dedär.

Jag brukade fånga in ettpar-tre styckna på sommrarna från hammardammen. Skötte om dem så bra jag bara kunde, men på något konstigt vis så dog de alltid =/ Tror inte att jag någonsin förstått vad de lever av. Inte kranvatten i alla fall =P Haha! Nä, när jag upptäckte det så hämtade jag sjövatten och stenar och växter.. men ingenting höll dem i liv mer än högst en vecka. Får se, blev lite sugen på att ta upp mitt exprimenterande igen =P Vad såger du, Gabe?

Vi har tvättat och taget en till bärs. Tagit det lugnt... lyssnat på bra musik, och tagit en till bärs. Jag har pratat med bror min och snart så ska vi iväg på bubbelfest. Men det enda bubblet vi har är öl. Men, det är inte dåligt det! : )

Ta hand om dig, annars gör någon annan det! (eller var det..."stå på dig, annars gör någon annan det"?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0