Storsjöodjuret, finns det? (Tomten, finns han?)

Mör.... efter en härlig tvåtimmarspromenad med Lillasyster Maria.







Vi hittade endel fina stenar som jag tänkte försöka göra någonting av sen när jag kommit hem.

Vattnet var iskallt. Men alldeles bredvid rann det källvatten, och när man hade doppat fötterna i det så var inte storsjön så kall längre =P

Tänk, där ute någonstanns ska storsjöodjuret finnas. Tror du? Jag tycker i alla fall att jag kollar lite extra noga vid storsjön än vid andra sjöar, som maria också sa när vi gick längs stranden.


Kommentarer
Postat av: joe

Klart det finns odjur! Det vet ju alla...inte i sjön men på land...

2010-07-13 @ 09:41:01
Postat av: Anonym

Klart det finns odjur! Det vet ju alla...inte i sjön men på land...

2010-07-13 @ 09:41:42
Postat av: Gabe

Nästa gång vi är där svär jag på att jag skall bada i Storsjön!

2010-07-18 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0