kalldusch eller tupering?

Nu blir de inga fler bilder från denna semestern. Troligtvis tappade jag min kamera i Östersund igår. Klantigt. Men sådant är livet.

Igår blev det stan, som sagt. Sen poker, laga mat, tittade på när de andra badade på det lilla mysiga stället vid en kärn.... stickade en mössa och har börjat med en till. : )

Idag ska vi till ett mejeri, ett litet lokalt som gör grymt goda ostar. Tydligen ska det vara en visning, sedan ska vi käka. Bara pappa kommer hem från arbetet om ett par timmar så drar vi.

(faan att jag inte har kameran)

Här uppe finns det loppisar på var och varannan gata (de ligger ju inte så tätt ; ) ) and I love it! Igår fick jag tag på två små burkar som jag ska klä med antingne tyg eller decoupage när jag kommer hem.

Idag är värmen inte så påtaglig. Det hänger moln mellan solen och oss, riktigt skönt! Bara det inte regnar. Men iaf så känns det som en perfekt dag för en utlykt.

Hoppas det är varmvatten kvar nu när Gabe och Carola duschat, jag behöver verkligen tvätta håret. Annars får jag väl tupera det, bra nödlösning! :D


Hittade en gammal bild på denna datorn.
carola hade sytt mysbyxor till mig och mina syskon.. grymt härliga!


Kommentarer
Postat av: Gabe

Grymt trött på ost nu efter besöket på mejeriet... :/

2010-07-06 @ 18:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0